Saturday, July 17, 2010

Karok kembali

Assalamualaikum.



try mobile blogging.hehehe. Malam ni melayan karok kat the mines. Cik tunang ajak join ngan ofismate dia. byk kali dah di ajak join tp aku xpenah nye nak ikut. ye la, aku ni kan pemalu orgnye. sedar diri plak suara xsedap. Hahaha. Aku bg syarat klu nk aku ikut aku xnk nyanyi. Huhuhu.

Aku bg alasan sakit tekak pada hal tekak aku ok je. Hahaha. Last2 member2 dia paksa kitorg duet lagu my heart ngan doa utk kekasih. Terpaksa la nyanyi jugak sbb ade permintaan. Lepas nyanyi tu br betul2 sakit tekak. Dah la perut tgh lapar ni. Huhuhu. ape2 pun aku enjoy mlm ni.



p/s: bile nak karok ngan jmd plak ek?



Post a Comment