Tuesday, July 13, 2010

Makan Besar v2: D'One Steak



Assalamuakaikum.



Hari sabtu lalu aku bawak famili aku g mkn western food. adik2 aku nk mkn chicken chop plak. makngah aku rekemen satu kedai ni kat bandar baru bangi. tp aku mmg penah mkn kat sini sekali. best gak la. aku smpt snap bbrp gmbr mknn jer.  masing2 agak keletihan pada pagi itu. mana tak  nye, pagi2 dah kuar gi Jalan TAR. tghari plak pegi Nilai 3. dah maghrib baru smpi umah. klu tak sbb perut berkeroncong untuk ana, mmg semua terbungkang je kat umah tu. hehehe. here's some pics:

mushroom soup and garlic bread
makaroni goreng
village fried rice 
(nasi goreng kampung daaaa. hahaha)
spagheti goreng
chicken chop
(pic ni upside down la plak. huhuhu)
air asam boi, tembikai, sirap, fresh orange dan teh o ais limau.

ada la bbrp lagi menu tak sempat nak snap pic. antaranye ialah Sizzling Steak and Grilled Fish. makanannya ok tapi make sure perut betul2 kosong and kelaparan la. chicken chop dia agak memualkan gak. maybe sbb kitorang dah keletihan dan tak baper lalu nak mkn dah. huhuhu. air asam boi dia mmg terbaik. hehehe.

p/s: sbnrnye try guna handphone nak upload nih tp susah plak nak menaip and tak reti nak upload lebih dari satu gmbr. kene belajar lagi nih. huhuhu.

No comments: