Monday, December 1, 2008

kebizian keletihan

assalamualaikum.
letih giler. penat giler. giler letih. giler penat. huhuhuhu. busy biler. sibuk giler.giler busy. giler sibuk. huhuhu. ni pun aku curi2 pegi CC yg sepatutnye digunakan oleh delegates. actually aku nk check CC ni dah siap belum. so aku test la dulu. hehehe.
so far mmg takde masa la nk online kat PWTC nih. keje byk giler smpi tak cukup kaki dan tgn. letih tu tak yah citer la. ni pun aku cilok sekejap. tgk lah klu ade masa nnt aku update la lg.

adios amigos
see you when i see you.

3 comments:

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

hoiiii.. apa nih... mengambil kesempatannn... heee... =D

Saiyed said...

org punya hati org punya suka la...
org punya event org punya pasal la...
so what???
heee... =D

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

chesssss... riak tahap dewata raya... skali aku sumpah jadik evo .. buley jugak aku ngn layzree bwk gi lenjan makan angin gi rompin... mwahahaha...