Friday, January 14, 2011

New Header

assalamualaikum.

saja nak menaip entri sblm gi solat jumaat nih. lepas aku tukar template hari tu,cik wife sendiri komplen template aku nmpk dull dan boring. so, aku tukar la header blog aku nih. sendiri create. tp background tu cari kat google la. hehehe.


ok tak header nih? aku rasa tulisan tu aku akan kekalkan sebagai trademark la kot. lepas2 nih mungkin aku akan tukar background image untuk header nih dan warna tulisan tu pun akan disesuaikan dengan background image tu nnt. 

what say you??

p/s: background untuk blog juga mungkin akan berubah kelak. hehehe.

6 comments:

Sky0ne said...

font JMD...hihi

Saiyed said...

dah seminggu aku cari font tu..
tak igt nama...
hari nih baru jumpa...
JMD for life!!!

Saiyed said...

ermmm....aku baru perasan yg header nih besar sgt...
nak kene kecikkan sket nih...

Sky0ne said...

ok dah saiz mcm tu sbb template ko lebar...mcm aku, template kecik, so header pun kecik

Saiyed said...

ye ke? aku rasa mcm tebal sgt jer...
lebar dah ok tp tebal sgt...
klu rajin nnt aku edit la kot..heheh

shamsiah said...

erm...nampak menarik..new arrangement,header pun dah kecik sket..;)