Tuesday, January 11, 2011

4th Monthiversary

assalamualaikum

sedar tak sedar, hari nih dah genap 4 bulan aku melayari alam rumahtangga.aku bersyukur kerana aku dan isteri berjaya mengharungi segala ujian dan rintangan yang melanda sepanjang tempoh yang singkat ini. walaupun baru 4 bulan, macam2 dugaan yang telah kami lalui dan semuanya berjaya dilalui bersama. Alhamdulillah.

kandungan isteri aku pun dah hampir 4 bulan. aku dah nampak dah perutnye makin besar. tapi aku tak sabar nak tgk perut dia makin besar. tak sabar nak pegi scan dan tgk sendiri bakal anak kami tu. hanya Tuhan yang tahu betapa gembiranya hati aku menanti kehadiran orang baru dalam keluarga kami. 5 bulan je lagi. =)

p/s: kepada isteriku, Shamsiah Mat Seman, Selamat Ulang Bulan Perkahwinan yang ke 4. =)
Post a Comment