Thursday, December 18, 2008

Remp-IT - JGE5072

assalamualaikum.

akhirnya, setelah bbrp bulan tersadai di No 7, Jalan Seri Emas 4, Taman Seri Emas, Kajang, hari ini aku kembali merempit. JGE tu dah lama dah aku tak bawak gi jalan2 so hari ni aku bawak la dia gi ofis. untuk berapa lama? ntah laa. tak pasti la aku akan merempit pada kadar kekerapan yang tinggi atau sekadar berselang seli dgn WQG. hmmm.

dah lama tak merempit dan hari ini baru dapat balik feel nye. in certain ways, its much better than driving a car. hehehe. pape pun, syabas lah pada JGE sbb masih maintain keadaan yg agak tip top setelah hampir 7 tahun berkhidmat untuk aku. sejak tahun kedua aku kat uniten smpi lah sekarang. jasamu ku kenang baktimu ku tuai. huhuhu.

salam.

13 comments:

Sky0ne said...

huhu...akunye JFS pun masih lagi berbakti dgn jayanya di kampung...cume aritu je die merajuk dlm tempoh yg agak lame jgk setelah terbiar dpt WPJ...tp skrg, dah ade WSA...huhuhu layan je la dulu sementara tggu WPJ siap...

Saiyed said...

hahah...masa aku mula2 dapat WQG dulu pun aku abaikan JGE nih..
masa nak guna baru lah sedar dia merajuk..kene anta kedai wat top overhaul..setengah ribu gak habis kat dia...huhuhu...
skrg tak boleh abaikan sgt...
takut dia merajuk lg...
hahaha

LeLs said...

rempit ke??

apsal??

save budget nih..

nak beli hadiah aku eh??

good..good..

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

nirel.. kak ngah rasa elok la ko beli besday present utk si lela tu cecepatt.... rasanya dah 89 kali dia sebuttt psl hadiahhh.... cian nengokknyaa.... =D

Saiyed said...

hahaha...ade cadangan tak nak beli kan ape?
dia mintak banglo sebijik...
klu bagi banglo, jawabnya tak kawin la aku...
hahaha

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

apa susahhh... ko jer la yg kawin ngn dia... ahahahah... die single lagi kan?? ahak2...

ala.. beli jer kek 1/2 kilo sebijikk... munger sejambakkk.. demi yg "teristimewa' ..

Saiyed said...

mula lah nak merapu tu...

to lels: nnt la aku pk kan ape aku nak bagi kat ko..aku bg can kuar shopping and pilih sendiri ape ko nak ko tak nak..hmmmm..tunggu je la..huhuhu..

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

lerrr.... ko jgk yg bgtau aku dia tu special..special as sister... ishhh... yeapedaaaaa

Saiyed said...

ye ke? ade ke aku ckp?
hahahah....

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

aku tampo karangg... bisu pulak karang 2 bulan... ishhh...

siputturbo said...

lels : ajak abg ko yg menghilang sekian lame men paintball ngn kiteorg skali.hehe. no kontek pun dah ilang.

tna said...

kembali merempit?
cian kt motor tuh..
dh dpt WQG luper JGE...
mau present jugak..:P

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

abam nirel... boleh adik bonceng abang? i like mat rempitttt.... mwahahaha...