Thursday, December 18, 2008

Remp-IT - JGE5072

assalamualaikum.

akhirnya, setelah bbrp bulan tersadai di No 7, Jalan Seri Emas 4, Taman Seri Emas, Kajang, hari ini aku kembali merempit. JGE tu dah lama dah aku tak bawak gi jalan2 so hari ni aku bawak la dia gi ofis. untuk berapa lama? ntah laa. tak pasti la aku akan merempit pada kadar kekerapan yang tinggi atau sekadar berselang seli dgn WQG. hmmm.

dah lama tak merempit dan hari ini baru dapat balik feel nye. in certain ways, its much better than driving a car. hehehe. pape pun, syabas lah pada JGE sbb masih maintain keadaan yg agak tip top setelah hampir 7 tahun berkhidmat untuk aku. sejak tahun kedua aku kat uniten smpi lah sekarang. jasamu ku kenang baktimu ku tuai. huhuhu.

salam.
Post a Comment