Wednesday, February 25, 2009

Edisi Rempit berakhir dengan kecederaan

assalamualaikum

hari ni hari malang aku kot. pagi td hujan. aku dah terpk nk ponteng dah tp malas la pulak sbb ade meeting and tak smpi hati nak menipu boss aku. so aku pegi la mcm biasa. at first hujan dah benti dah. tp smpi kat flyover bangi tu aku terpaksa gak benti utk pakai baju hujan. then nak jadi citer, b4 naik ke parking, aku tanggalkan dulu baju hujan tu. then baru bawak moto naik parking. masa nak naik tu la aku terjatuh sbb kelicinan simen itu yg digenangi air. luka kat tangan and lutut. aku buat biasa je masuk ofis. baju kotor sket tp org tak perasan. suar pun tak koyak. bile tanye aku kenape aku nmpk suram je baru aku bgtau aku jatuh motor. then beria2 la akak2 tu suh aku gi klinik. memule tu malas gak tapi last2 aku gi je la. cuci2 luka, amik ubat, dapat MC. so boleh la balik umah. hehehe.

nak dijadikan cerite yg lebih menarik, on the way balik tu aku lupa nak isi minyak motor. kesudahannya, aku menolak la motor tu dari roundabout kat uniten tu smpi la ke petronas dekat situ. huhuhu. dah la sakit lutut, kene jalan jauh plak tu. aduss. sabar je la. cobaan. hehhe.

hari ni kete aku dah siap. jap lagi nk gi amik so pasni naik kete semula. edisi rempit berakhir dengan kecederaan. huhuhuu.

p/s: aku terpaksa solat secara duduk bersila. sakit lutut nak sujud. :(

8 comments:

Sky0ne said...

adeiii, parah dah ko ni...mcm2 benda jadi dlm satu hari....huhuhu

sitizero said...

sy juge telah terjatuh n mengalami luka yang agak teruk di lutut.
tp x g klinik pon.
haihh...

Saiyed said...

klu tak dipaksa, saya pun tak gi klinik cik siti...
tp better la gi klinik...
takut something worse happen jer...
unless u have a 'doctor' elsewhere...
hehehe

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

mana ada istilah hari malang.. pandai2 jer... ujian jer semua tu..

errr.. sapa nama dokter yg hang pi jmp tu... laki ka pompan.. ahahahah.. larikkkk

Saiyed said...

nama dia Dr. Daniel...
lelaki la kot...
nape?
kenal ke?
nak kenal ke?
hahahah

LeLs said...

haishh...

haishh..

haishh..

len kali be careful ok..??

haiyyoo..

hish2....

p/s : sowi la encik rino..semalam anda fon saya, tak perasan fon saya ter-off..nak kol balik saya tiada kredit..minta maaf..

hoi..hoi ya hoi..mari kita gembira..~

Saiyed said...

aku majuk ngan ko...aku nk ko turun warung pak maidin mlm nih...aku tunggu ko kat situ...aku tak kira...kul 9 lebih aku smpi situ...

LeLs said...

woii...bagi le msg kat aku..

ko ingat aku tade keje lain duk nengok internet sampai ke malam??

ape lah abg aku sorg nih..

aku free je semalam..hisshhh....~

p/s : mungkin teruk sgt kecedaraan ko nih..sampai lupa ko ade hp..ish2..