Thursday, December 17, 2009

meeting tak kira masa

assalamualaikum...

masa itu emas. masa mencemburui kita.

itu la yg selalu kite dgr. tak cukup masa la. tak sempat nak buat la. masa singkat sgt la. dan mcm2 lagi la. disebabkan kesuntukan masa ni jugak lah yg menyebabkan aku kebizian di hujung2 tahun ni. dan mungkin smpi bulan 1 nnt. nak kejar KPI org atas2 tp org bwh2 yg kene tekan.

smlm terpaksa buat meeting kat PD. pukul 8.30 malam sbb nak kejar boss2 yg ade bengkel brainstroming kat sana. boss plak suh datang sana lps zohor. ape nak buat lama2 pun tak tau. klu dpt bilik takpe jugak. nih terpaksa la menumpang bilik org. abis meeting kul 10.30, aku ngan ofismate aku terus balik. tak kuasa dah nak menunggu lama2. aku smpi umah kul 1. hari nih aku masuk opis lmbt sket. kul 9 baru smpi. klu tak sebab ade keje and bende nak kene buat, aku pun nk meng'EL'kan diri hari nih. huhuhu.

next week maybe kene tour ke cawangan di negeri2 di utara sbb ade penghantaran PC. jadual tak finalize lg so tak tau lg la. awal bln januari plak ade bengkel lagi. maybe kat cameron. bunyi mcm best je dpt gi cameron kan? klu pegi mcm tu je takpe gak. tp tidak sebegitu. kene siapkan something untuk dibentangkan masa bengkel tu nnt. some sort of draft of a document. wlupun aku kene buat satu or dua bab jer, still a lot of work need to be done. huhh!

lps bengkel tu pun tak leh relaks lg. sbb kene siapkan dokumen tu by end of januari. so aku sure lps pada bengkel kat cameron tu nnt akan ada lg sesi2 mini bengkel, perbincangan dan mesyuarat. hmmmmm.

bile nak rehat?? bulan februari?? ermmm. bulan feb nnt ade perkara lain plak yg perlu dipikirkan. korang nak tau ape dia?? nnt aku bgtau once dah betul2 confirm. insya Allah. hehehe =)

p/s 1: smlm tertengok cite cucu betong masa tgh layan cendol kat teluk kemang. tertarik dgn quote ini "Yang sedikit itu masa, yang besar itu nafsu, yang berat itu amanah". Renung2kan dan selamat beramal (baca dgn nada Prof Izzy Haji Ali) heheheh

p/s 2: hari nih final bola sepak sukan sea. malaysia lwn vietnam. live kat tv3. Go Malaysia Go!!!!

3 comments:

Sky0ne said...

izi yahya tu dah arwah...izi ali la bang...huhuh

Saiyed said...

alamak...mcm mana bleh tak perasan plak..huhuhu

sudah dibetulkan...TQ..

=D

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

hmmmm... aku dah tau dahhh... ooo.. bln 2 yer bang.. tahniah.. aku baru nk open table lepas 15/2 tu... hahah ^_^