Wednesday, December 2, 2009

korban dan kawin

assalamualaikum.

hari raya korban yg lalu biasa saje. yg buat luar biasa sket sbb makngah, paksu and their family beraya kat umah aku. jarang2 berlaku tu. hehehe. tahun nih tak wat korban and tak pegi pun tgk korban. sgt2 penat sbb baru balik dari lumut hari tu. pagi raya je pegi berjalan2 ke rumah sedara mara. ptg jumaat and the whole saturday duk umah jer. ptg2 sabtu tu ade buat bbq sket. makan tak igt. maklumlah daging korban byk. huhuhu.

hari ahad. kenduri kawin sepupu aku, Mohd Hairul Fiza bin Musa a.k.a fiza. aku pegi umah dia kat keratong dari pagi. ramai gak sedara mara jauh and dah lama tak jumpa yg dtg. fiza nih sebaya ngan aku. so bile dia dah kawin, automatically diorang akan tanye bile plak giliran aku. semua yg kenal akan tanye aku atau mak aku. ade yg aku jawab dgn senyuman atau sekadar perkataan insya Allah. ada jugak yg aku kabarkan insya Allah tahun depan kalau ade rezeki. letih gak nak menjawab. lebih2 lagi bile ditanye di depan pengantin. huhuhu. kalau ade rezeki nnt ade la. tolong la doakan sama ye. heheh.

p/s: aku tgk fiza kurus keding je. lupa nak pesan kat wife dia suh bg dia mkn byk2 bagi kembang sket. hahahah.

9 comments:

Fadzly@RyCO said...

eleh .. apa risau, umur muda lagi .. lagipun tanah dah ada cuma nak apply geran jer belum hehehe

jgn lupa lawat blog baru aku n bagi komen sikit hehe

http://1stdisember.blogspot.com/

Saiyed said...

ape ko merepek geran dgn tanah nih???

huhuhuhu

Fadzly@RyCO said...

paham2 saja laaaa ...

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

aku mati2 ingat fiza tu pompan ... hahahaha~

Saiyed said...
This comment has been removed by the author.
Saiyed said...

fiza tu lelaki sejati laa....
nasib baik ko tak mati...

huuhuhu

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

haaa.... incek nirel... agak2 dah confirm jadi nk kawin tu.. jgn luper amik package kawin ngn aku.. aku bg spesel discount abis murah utk ko... ni serius ni..

Saiyed said...

sejak bile ko buat pakej pengantin nih??? huhh

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

aku share ngn kawan aku... baru bukak kedai kat sect. 7 shah alam..