Thursday, December 31, 2009

azam berazam

assalamualaikum.

dalam masa bbrp jam lagi, tahun 2009 akan berlalu dan tahun 2010 akan datang bertamu. setiap kali tiba tahun baru, orang akan sibuk bercakap pasal azam tahun baru. aku?? hmmm. aku tak igt aku pernah ada azam tahun baru ke tak. pada aku, setiap kali tahun baru sama je mcm hari2 biasa. lepas hari isnin hari selasa. lepas tu hari rabu diikuti hari khamis dan jumaat. then hari sabtu and lastly hari ahad. bukannye bertukar pun nama2 hari tu or ade tambahan jadi 8 hari seminggu (macam tajuk lagu plak. heheh). same je kan? hehehe.

bile hari berganti hari, minggu berganti minggu, bulan berganti bulan dan tahun berganti tahun, semestinye umur kita pun semakin meningkat. so, secara tak langsung cara pemikiran dan cara kita melihat dunia juga akan  berubah serta terkesan dengan peningkatan usia kita (fuhh, bahasa. huhuhu). jadi aku rasa tahun ni aku nak buat satu azam baru. satu jer?? yer, satu je. cukup la satu sebagai permulaan. kalau nk buat list mmg la byk. tapi boleh ke tercapai semuanya? haaa. itu yang kita tak tau. hehehhe.

azam aku utk tahun 2010 ini ialah untuk menamatkan zaman bujang aku. insya Allah.
sekian, terima kasih.

p/s: tolong doakan agar dipermudahkan urusan kami ye. amin.
Post a Comment