Thursday, December 24, 2009

tidurkan aku

assalamualaikum..

aku ade masalah tdo ke? kebelakangan ni, especially sejak 2-3 hari nih aku susah nak tdo. padahal aku rasa sangat penat. badan aku sangat2 penat. sangat2 letih. mata pun letih. tp aku susah nak tdo. klu aku masuk tdo awal pun aku tak leh tdo. mesti selepas kul 12 baru aku boleh lelap. contohnye smlm. aku dah ready nk tdo dah dalam kul 10 tu. tp tak bleh tdo. puas berpusing2, bergolek2, bertukar posisi tp mata still tak leh lelap. tgk2 jam dah pukul 11.30. last2 aku bgn layan spiderman kat tv2. smpi kul 12 lebih kot. then aku masuk bilik semula. baru lah boleh lelap. itu pun setelah puas dipaksa. betul ke org kata klu penat sgt pun kite susah nak tdo? bukan ke klu penat tu lg buat kite nak tdo?? hmmmm. aku tak nak makan ubat tido. nak pegi klinik pun malas. sbb tensen ke? takkan la kot. maybe i just need a vacation kot. away from work. away from KL. away from kampung. away and alone. spending time just for myself. huhuhu.


p/s: tdo la pukul berape pun, aku tetap akan terjaga sblm kul 6.30 pagi. padahal aku set alarm  tepat kul 6.30. so, tunggu alarm berbunyi la baru bangun. huhuhuh

2 comments:

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

tu mitak kena dodoi tu... hahah~

Saiyed said...

kalau ade org dodoi pun belum tentu lg aku bleh tdo..
huhuhu...