Tuesday, December 29, 2009

layan movie

assalamualaikum...

smlm aku pi tgk wayang ngan sahabat2 dunia akhirat. heheh. dah lama gak aku tak tgk wayang. last hari tu rasanye citer senario. so, bila diorang ajak layan sherlock holmes, aku pun setuju saja. lagi pun mmg takde ape nk buat ape mlm smlm kecuali menonton televisyen. tp takpe, NCIS ngan awan dania tu lain2 kali bleh tgk. hahaha.

aku mmg suka citer bercorak penyiasatan nih. especially cerite yg digarap sebegini. mmg class. dipaparkan ceritanye sepintas lalu kemudian diflashback dengan penerangan yg begitu detail about the mystery. ade action. ade comedy. ade saspen. ade sedih. romantik?? errr..xde sgt kot.. hehehe. nak suh aku review?? sorry. pegi tgk sendiri kat panggung. hahahaha. tp pada aku citer nih mmg best and tak menyesal klu ke panggung untuk menontonnya.

p/s 1: org kata citer avatar best gak. aku layan dvd je. tp sherlock holmes lg mabeles. heheh.
p/s 2: agak2 nnt ade movie detective conan plak tak?? hahaha

No comments: