Wednesday, December 30, 2009

wajah baru

assalamualaikum...

memandangkan hari ni aku takde keje melainkan menge'test' 20 bijik laptop yg baru sampai kat opis td, maka aku membuang masa dgn mencari2 template baru dan mengeditnye. inilah hasilnya. aku dah lama mencari and nak guna template 3 column mcm nih. cuma sblm nih takde masa nk mengedit. hari ni aku mmg determine nk siapkan jugak dan akhirnya berjaya.

hope you'll enjoy it as much as i do. =)

p/s: yes i am a coffee/caffeine addict. hehehe.

5 comments:

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

aikkk... tukar lagi???

Saiyed said...

hari ni proses mencari template..

ini lah hasilnya...

hehehe

Anonymous said...

oooo...ini keje ko hr ni ek...

Fadzly@RyCO said...

sudah tukar kulit rupanya ... hehe .. baru laa nampak matured sikti hehehe

Saiyed said...

anonymous: ye..inilah antara keje aku hari ini..heheh

ryco: sblm nih takde masa nak salin kulit...hahahah