Saturday, December 19, 2009

Emas milik Malaysia!!!

assalamualaikum

Keputusan Final : 
Malaysia 1 Vietnam 0

yahuuu. tahniah buat pasukan Malaysia. penantian 20 tahun pingat emas bola sepak sukan sea akhirnya tamat. malaysia menampilkan permainan mantap separuh masa kedua sehingga memaksa pemain vietnam menjaringkan gol sendiri utk gol kemenangan malaysia. aku nk ckp padan muka kat coach vietnam yg sombong lagi bongkak itu. dia ckp malaysia adalah laluan mudah. memperkecil2kan pemain2 malaysia. keeper dah injured pun tak nak bawak keluar. punya la berlagak. hah. padan muka ko. TAHNIAH MALAYSIA!!


aku tgk game nih kat umah. menjerit sorg2. bila wisel penamat ditiupkan, aku pun melompat sama. haahahha. tgk pemain malaysia menangis, aku pun menangis. bile nyanyi lagu negaraku, aku pun berdiri tegak kat dpn tv tu. ahahaha. poyo je kan? lantak la ape org nak kata. dah lama tak merasa dan meraikan kejayaan pasukan malaysia. harap2, ini bukan yg terakhir. dan harap2 kite tak menunggu lama lagi utk silverware yg seterusnya. HIDUP MALAYSIA!! MALAYSIA BOLEH!!!

p/s: aku nk balik kg nih. ade hal emergency. selasa baru balik sini semula kot. take care semua. =)
Post a Comment