Wednesday, December 17, 2008

My old friend - JGE 5072

assalamualaikum...

sape? hehehe. motor aku. JGE5072. dah lama aku tak gunakan khidmat dia. bbrp bulan gak la. condition elok lagi cuma tayar je dah takleh pakai. so td aku ade masa terluang dan entah kenape ade semangat nak repair motor aku tu.

memule aku igt nak heret je gi isi angin kat petrol pump tp tayar teruk sgt and takleh jalan. so aku tanggalkan dua2 tayar and bawak ngan kete. malangnya kedua2nya tak dapat dimasuki angin. so, pegi kedai motor and tukar dua2 tayar. terbang lah RM100++. huhuhu. takpe lah dah lama tak layan motor aku nih. sekali sekala ape salahnya. hehehe.

salam.
Post a Comment