Wednesday, December 3, 2008

i skip dinner

assalamualaikum.

mmg selalu aku skip dinner. tp smlm aku skip official dinner utk persidangan menteri2 asia kat pwtc nih. bukan tak nak pegi, tapi tak larat sgt. penat giler. lgpun aku dah rasa dah makanan tu masa food tasting hari tu. chinese cuisine. tak berape kene sgt ngan tekak aku. tp sup sirip ikan yu dia mmg agak marvellous gak la. hehehe.

oleh kerana tidak memakan apa2 sehingga jam 12.30mlm, perut aku dah masuk angin. makan mee goreng jam 1 pagi kat kedai mamak dkt2 pwtc nih. lega la sket. adoiyai.

penat sgt smpi nk tdo pun tak lalu, nak makan pun tak lena. nasib baik la mandiku masih lagi berbasahan. hahahahah.

adios amigosh
see you when i see you

3 comments:

tna said...

lewatnyer mkn...
take care dear..

Saiyed said...

insya Allah...
thanx...

LeLs said...

erk..

len kali panggil aku kalo ko tak nak makan..

rugi je makanan2 tuh..

ish2..