Sunday, December 21, 2008

Futsal - The Return

assalamualaikum....

alhamdulillah, perancangan utk bermain futsal sesama JMD berjaya dilaksanakan. dapat lah kumpulkan 12 pemain mlm ni termasuk 3 pemain import. Main kat Aktif Futsal Bangi dari kul 10.15mlm smpi 11.15mlm. thanx to fiqin dan dila yg turun sama. tp fiqin je la main. dila tgk je la. hehehe.

yg pompuan ade 4 player je. memule diorang nk geng sendiri je. baru 2-3 kali sepak aku rasa cannot go mcm tu so aku mintak dicampurkan team lelaki and pompuan. baru lah ade game. since its just for fun, so we had fun la. tp mmg letih gile la.

as for myself, aku mmg dah lama tak bersukan apatah lagi berfutsal. so mmg cpt la pancit. stamina takde. klu boleh buat aktiviti nih sbg aktiviti bulanan, aku mmg suka la. hehehe. boleh kurangkan lemak2 kat mana2 yg berlebihan tu. hahahaha.

enjoy the pics. more to come.
Team Futsal JMD

Gaya bebas

Aksi di dalam & luar gelanggang

sesi melepak membasahkan tekak mengisi perut


pic source : layzree @ photography

6 comments:

siputturbo said...

weh buat lagi, nanti aku dgn tak malunye join lagi.haha

Saiyed said...

no problem...
nnt aku invite ko lagi...
mungkin ko boleh jd JMD's friend...
ehehehhe

Sky0ne said...

aku sokong dengan sebulat perut!! ahahaha

Saiyed said...

ape yg ko sokong dgn sebulat perut ko tu sky??

Sky0ne said...

sokong jadik members of JMD...huhuhu

siputturbo said...

alamak, aku lupe nak kaver perut ar 2nd pic tu. cis!