Tuesday, December 16, 2008

Futsal JMD [update!!]

assalamualaikum,

to whom it may concern,

hehehe. wahai kawan2 dan rakan2 JMD ku. kat sini aku letak update untuk Projek Futsal kita hujung minggu nih. MARI GEGARKAN!!!!!
Tarikh : 20 Disember 2008 (Sabtu)
Masa : 10.00 malam
Tempat : Aktif Futsal, Seksyen 13 Bangi


[Peta Lokasi Aktif Futsal]
bagi mereka yang tak tau jalan, sila berkumpul di hadapan PLPP Bangi a.k.a tmpt keje Sky0ne pada jam 9.30 malam. dari situ dah tak sampai 2 kilometrico dah nak ke lokasi.

sebarang pertanyaan, bleh hubungi aku di talian 012-3944074. antara JMD yg tau lokasi adalah RyCO, Ibanezx, boy7490 dan pyan. so, sila hubungi kami jika ada masalah nak ke lokasi.

List yg mau hadir: (pemain kecuali dinyatakan. heheh.)
(updated as at 2343 hours on 181208)
01. RyCO
02. layzree
03. Sky0ne - tukang urut
04. boy7490 & adik ipar
05. pyan
06. Ibanezx
07. nirelwof & friend
08. seksiteri & umu - tukang bancuh air sirap selasih
09. mcnick
10. shamsiah81 & da myvian - pom2 gurl
11. nur_sweety & kawan


Jumlah pemain :
Kaum Adam : 8
Kaum Hawa : 4

p/s: kepada yg nak tukar status kepada pemain sila maklumkan pada aku. heheh.

11 comments:

siputturbo said...

JMD tu ape?

aku tergolong dalam kategori JMD tak? hak3..

Saiyed said...

sori fiqin..ko bukan JMD..
hahahaha..
tp klu ko nak join aku boleh usahakan..
hehehe..

siputturbo said...

whoa, ade coach, tukang urut ngn pom2 gurl lagi, mantap!

ape JMD ni? Jamaican Dollar ke?hehe

Saiyed said...

ade la..
nnt2 la aku bgtau ko..
hehehe...

siputturbo said...

hehe. Jamu mak dara pun jmd gak.mwahaha

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

huhhuhu.. tak sabar nyer aku nk main sepak kaki ngn dak JMDs yg terpancit dengan larian 0.2 meter... mwahahaha.....

perghhh... riak tahap dewata rayanyer aku nih..... =D

Saiyed said...

fiqin: tak main la jamu2...tongkat ali ginseng la baru power..campur madu lg...heheheh

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

tukang bancuh air tada ka.... hahaha...

tna said...

cammm beshh aje main futsal...!!

Saiyed said...

nak join ke? nak join jom la...

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

yg kat atas tu tukang jaga garisan plak ka.... ahahahahahaha... larikkkk...