Wednesday, December 31, 2008

busy ke?

assalamualaikum...

aku rasa dah dekat seminggu aku tak update blog nih. busy? ermmm. busy la jugak tp bukan dgn keje. aku cuti dari krismas hari tu smpi 4 Januari. so mmg bukan soal keje la. busy ngan bende lain. busy dgn ape? itu yg korang tak tau. hehehe.

sbnrnye ade byk je aktiviti aku nk citer kat blog nih tp takde masa. contohnye aku dua kali tak jadi gi sarawak. dah sampai airport kene patah balik sbb diorang tak tukar booking flight aku. haru betul masa tu. terus aku dah takde mood nak pi sarawak dah.

skrg nih aku tgh busy mengadministrasi satu forum baru ngan member2 aku. sebabkan forum tu la aku smpi xde masa nak update blog nih. huhuhu. tp lepas nih insya Allah byk aktiviti yg akan dirancang. paling dekat ialah New Year's Eve BBQ & Camping kat PD. mlm nih la. hehehe. akan bertolak dari sini lebih kurang jam 1830hours. nampaknye mmg setup khemah dalam sinaran lampu kereta je la. xdapat nak gerak lebih awal sbb ramai peserta yg bekerja. in fact, aku sorang je yg cuti hari nih. hehehe.

until next time. see you when i see you.

3 comments:

tna said...

bznyer de..
cam beshh aje bercamping d mlm new year....
nnt update dlm blog ya..
take care n epi new year 2009 :D

LeLs said...

sori beb tak dapat nak follow ke PD..

aku segan sebenarnya..

next time ko ade planning ke Pulau Perhentian,aku ikut eh..??

hee..

jangan marah,abg ku cyg..!!

=)

Saiyed said...

oleh sbb ko xmau pegi PD, maka hadiah ko pun lambat sket la...
heheheh...

jgn marah adik ku cyg..!!

;)