Friday, December 5, 2008

catching up

assalamualaikum...

annur liyana a.k.a anne. smlm aku sempat jumpa dak kecik nih kejap. dinner kat area umah dia jer. aku naik lrt. tak bawak kete pun. having dinner and borak2. rasa mcm dah lama giler tak jumpa dia. tgk dia pun mcm makin kecik jer. heheh.

mlm tu bercerite2 and catching up with each other's life. cuma yg tak berape beshnye aku asyik bercerite cerite2 sedih jer sedangkan dia bercerite cerite2 hepi. kesian plak kat dia mcm serba salah nk bercerite. tp nk wat camner, itulah hidup aku. byk kisah sedih jer. huhuhu.

walau ape pun, aku sgt sgt sgt sgt suke bile aku tgk dia bercerite. bersungguh2 dia gelak, ketawa sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt hepi je. terpancar kebahagiaan di wajahnya. [amin, u better take a very2 gud care of this budak kecik]. hehehe.

aku letak gak pic dia wlupun dia tak bagi letak. sori anne. cik nana, i know u read this. ur turn will come. wait ha. hehehehe.

Post a Comment