Thursday, March 25, 2010

lengang

assalamualaikum

hari ni aku agak terkejut sbb alamanda kelihatan lengang di segenap sudut. especially kat panggung wayang. padahal hari nih hari rabu. tiket wayang hanya rm6. carrefour pun agak sunyi. nak beli barang pun hepi jer. sbb tak ramai beratur time nak bayar. bila dipikirkan balik, baru aku paham kenape keadaan agak lengang. sbb org gomen tak gaji lagi. gaji bulan 2 masuk awal sgt hari tu sbb nak raya cina. so esok mula la org2 gomen akan berpusu2 ke sana. kalau tak caya, pegi la tgk kat alamanda esok. aku tak leh gi sbb aku kene gi outstation. huhuhu.

p/s: aku org gomen gak. tp aku gi alamanda sbb temankan tunangku jalan2. hehehe
Post a Comment