Tuesday, March 30, 2010

Din Beramboi sakit!!

assalamualaikum..

aku jarang memblog pasal artis tp kali nih aku buat pengecualian sbb aku mmg minat kat Din Beramboi nih. lawak dia mmg ade class walaupun ramai yg mengkritik. berbalik kepada tajuk, masa aku menjelajah kat GengBlogger tadi, terbaca la artikel bahawasanya Din Beramboi telah dimasukkan ke hospital. memula aku igt citer lawak or tipu2 jer. rupa2nye betul. menurut berita tu, keadaan beliau dikatakan agak kritikal. tapi punca sbnr masih belum diketahui. aku ada baca satu laman web nih ckp Afdhlin Shauki ckp Din Beramboi kene rats pee or kencing tikus masa buat penggambaran sebuah rancangan berbentuk pet show. tapi tak tau la sejauh mana kebenarannya. ape pun sama2 lah kita doakan supaya Din Beramboi cepat sembuh. Amin.
Din Beramboi bersama Bob Lokman dan Afdlin Shauki 
(pic asked from mr google)

p/s: bacaan lanjut kat sini dan sini.

2 comments:

annfrendly said...

kesiannya Din Beramboi..
saya suka dia..
lawak dia sgt spontan..
semoga dia kembali sihat dan pulih seperti sediakala.. amin..

Saiyed said...

pg tadi dgr ERA...
Din Beramboi masuk ICU semalam...
buat dialisis...byk sgt infection dlm darah dia..ade yg kata sbb denggi and virus...tapi td diorang ckp keadaan Din dah bertambah baik...sama2 la kita doakan semoga din bertambah sihat dan pulih secepat mungkin...Amin...