Tuesday, January 19, 2010

macam macam

assalamualaikum...

aku tak tau nak citer ape sbnrnye tp aku nk citer jugak. tp aku tak tau nk citer yg mana satu sbb byk sgt bende nak citer. ape yg korang nak aku citer ek? ermmm. tak yah cite la sbb byk sgt bende yg nak citer. adehh. ape aku mengarut nih.

smlm adik aku hilang purse dia kat uniten. dah pegi wat report. IC ngan kad ATM je hilang. tp duit pun hilang gak. nasib baik xbyk duit dlm tu. and of course la purse dia pun ilang sama. sbb duit, IC ngan kad ATM tu dia letak dalam purse dia. ermmm. tp td aku dah bgtau yg dia ilang purse kan? adehhh. igt nk bawak dia gi wat IC baru arini tp tangguh dulu. biar dia cari dulu dekat sekitar tmpt kejadian kot2 si pencuri buang IC dia kat dalam longkang ke tong sampah ke. mana la tau kan. kompaun RM110 tau klu nk wat IC baru. huhuhu.

p/s: 3 weeks and 5 days. dugaan dan rintangan dah pelbagai ku lalui. mohon diberi kekuatan hingga selesai semuanya. amin....

2 comments:

Anonymous said...

Byk kan bersabar...semua ni dugaan untuk menguji ketabahan...

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

ko tak jemput aku ke?? huhu~