Wednesday, January 27, 2010

jual ikan

assalamualaikum..

orang yg pentingkan diri sendiri nih mmg hampeh kan?? kalau tiba masa dia  susah bukan main baik lagi mintak tolong. manis mulut dari madu. lembut gigi dari lidah. kadang2 tu buat muka kesian macam dah terdesak sgt2. kalau tgk pun lebih kesian dari pengemis kat pasar malam serdang tu. tapi bile smpi time kite, dia buat tak tau jer. buat bodo je (maybe dah mmg bodo kot). mcm takde pape je. bukan la nak mengharapkan balasan atas pertolongan yg diberikan. tapi tolong la pk sket. mmg la kite buat keje masing2 tapi kite buat bende yg sama. apa salahnya aku tlg ko, ko tlg aku?? perjalanan masih jauh nih. byk lagi tak siap. tu pun tak leh pk ke?? tak ke mementingkan diri sendiri namanye tu???

p/s: aku sgt sakit hati smpi tak lalu nak makan durian padahal aku nih sgt suka makan durian. demmit!!
Post a Comment