Saturday, January 23, 2010

hectic

assalamualaikum

hari yg agak bizi. sgt bizi. dari pagi smpi ke petang. pegi refund celcom broadband aku yg dah seminggu takleh activate. terpaksa pegi branch kat taman connaught. menyusahkan betul. then gi amik adik aku kat uniten. pastu pi makan kat lot 10 abu bakar baginda. then gi servis kete cik yah kat seri kembangan. then pegi cari kedai kat reko sentral tapi tak jumpa sbb kedai tu dah tutup kot. pastu pi plaza metro kajang. 4-5 kedai gak la masuk tp tak berkenan. last2 pegi kat metro point kajang. kat situ je ade yg berkenan. wlupun over bajet tp amik jugak la sbb its worth it. sekali seumur hidup je. pastu pi hugo jap buat no plat and tukar wiper. then gi alamanda sbb nak register broadband utk adik aku. pastu gi makan then terus balik umah masing2. kul 8 lebih gak la aku smpi umah. huhuhu.

p/s: penat gile tp hepi. please pray for us.
Post a Comment