Saturday, January 16, 2010

low yat pakistani

assalamualaikum

smlm aku cuti and aku pegi lowyat plaza sbb adik aku tergedik2 nak laptop baru. aku pegi dalam pukul 10 lebih time kebanyakan kedai baru nak bukak. so tak ramai crowd and aku pun tak pening sgt. lgpun aku mmg tak berape gemar klu crowd ramai2 and ditambah plak ngan keadaan kecederaan lutut aku yg masih belum sembuh menyukarkan lagi pergerakan aku.

eh. tp bukan pasal itu yg aku nk citer. aku nk citer pasal perubahan suasana kat lowyat tu. ye la aku pun dah lama gile tak gi sana. ape yg aku perhatikan, makin byk org pakistan yg kerja and berniaga kat situ. walaupun masih dimonopoli oleh kaum cina, kehadiran org2 pakistan mmg signifikan la. boleh perasan. hairan aku. org melayu dah tak ramai. kenape jadi mcm tu ek? hmmm. kalau tauke cina pun mesti pekerja dia org pakistan. nak jumpa org melayu mmg payah la. trend baru kot. ke aku yg ketinggalan zaman. huhuhuh.

p/s: netbook acer aspire one utk adik aku. white color. aku jugak yg kempunan. =)

No comments: