Monday, January 11, 2010

futsal dan kaki

assalamualaikum

sabtu lepas ade sambungan dari siri futsal yg aku buat bulan lepas. Road to South Africa Part 2. tapi kehadiran kali ini agak mengecewakan. cuma 8 org je dtg. memula tu ramai yg cakap boleh turun. tp ramai yg cancel last2 minit. ade yg demam, anak meragam, ade dinner company, ade kenduri baca yassin, keje. macam2 lagi la. yg bg alasan kakak ipar beranak pun ade.huhuhu. nak wat camne. korang mintak aku buat, so aku buat la. tp bile aku buat, korang plak susah nk dtg. so utk part 3 nnt mungkin lmbt sket la aku buat. tgk la mcm mana.

memula aku mmg nk dtg tgk jer sbb aku belum fully recover dari injury hari tu. tapi dah bilangan yg datang amat2 lah mengecewakan, aku terpaksa lah main jugak. main gol kecik jer. memula 3 vs 4. then member aku, RyCO dtg. boleh la 4 vs 4. tp dia main kejap je sbb baru lepas pekena nasik ayam man chong kam (betul ke aku eja nih??) kat setapak. sbnrnye dia pun dtg nak tgk jer tp aku paksa dia main. so smpt lah dia main kejap namun terpaksa berhenti sbb hampir2 terkeluar balik nasik ayam tu. heheheh.

back to the topic, kesudahannya kaki aku nih makin sakit gak la. salah sape?? salah org yg tak dtg dan menyebabkan aku terpaksa main or salah aku sendiri sbb main jugak?? tp aku terpaksa main sbb ramai tak dtg. tp kaki ni kaki aku, takkan aku nak salahkan org lain plak kan? so sama2 la kite renungkan. huhuhu.

p/s: klu aku pakai tongkat mcm faizal tahir guna masa AJL smlm tu ok kot. kan? hehehehe
Post a Comment