Friday, January 22, 2010

artis arthritis

assalamualaikum...

aku baru balik dari klinik. lutut aku yg injured hari tu masih belum pulih lg. aku risau takut kene gout sbb ayah aku mmg ade gout and aku tahu yg gout nih penyakit keturunan. luckily doctor ckp aku bukan kene gout tp just arthritis. so dia bagi ubat tahan sakit and dia sarankan aku makan glucosamine. yg nih kene beli sendiri sbb hospital/klinik kerajaan mmg tak supply ubat nih.

p/s: hopefully this arthritis problem wont get worse.

4 comments:

LeLs said...

wooottt..~

take care...!!~

Saiyed said...

thanx...
ko sombong eh lels...
tak invite aku ke blog ko...
huh!!

annfrendly said...

salam.. semoga cepat sembuh dari sakit.. mak saya pun kena penyakit arthitis, tapi jenis "rheumatoid arthritis". sekarang ulang alik berubat kat HUKM. dulu mak saya tak larat jalan, pakai tongkat.. pastu ade sorang pesakit rheumatoid arthritis kat hospital suggest kat mak saya supaya makan Gamogen, produk dari Gamat Healin. mak saya pun cube.. alhamdulillah.. sekaramg mak saya bukan setakat jalan takyah pakai tongkat, malahan boleh berlari keluar rumah halau kucing tengah bergaduh...

Saiyed said...

hai ann...

thanx...now i'm starting to worried even more..sbb this morning sy mula rasa sengal2 and tak selesa di tgn kanan...
mau try ubat yg doktor suggest hari tu...glucosamine...penah gak dgr khasiat gamogen tu...insya Allah akan try nnt...

thanx again...