Saturday, February 7, 2009

perpisahan ini menyakitkan

assalamualaikum....

yer. hari yg agak menyedihkan buatku. setelah lebih 7 tahun bersama mengharungi suka duka hidup bersama, aku terpaksa jua merelakan permegiannya pada hari ini. bukan atas kehendak ku namun aku harus memaksa diriku utk menerima hakikat bahawasanya hubungan kami tidak lagi berpanjangan. semuanya atas kehendak ibuku. kerana menghormati kedudukannya sebagai seorang ibu, aku turutkan jua kehendaknya agar kami berpisah.

lebih sadis lagi, kami bkn sahaja berpisah tetapi tmptnya telah digantikan dgn pilihan hati ibu. aku tak mampu mahu menolaknya kerana ibuku yg akan mengeluarkan dan menanggung segala persiapan dan perbelanjaan termasuk bayaran hangus. kerana dia ibuku, aku redha. aku tak mampu lagi menolak kehendak ibuku apatah lagi melihat dia begitu bersungguh2.

aku pasrah.


- akan ku kenang segala jasa baktimu selama ini. (*sori takde gmbr terbaru waktu kite berpisah...huhu)


inilah pengganti barunya. red and black. but its not mine for long. kene anta balik kg. its for my sister. huhuhuh.



p/s: jgn marah aaaa. heeheehee

2 comments:

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

cehhhh.. aku ingat berpisah ngn awex tadi... tertipu betullah...kampettt...

Saiyed said...

hahaha...
igt nak biar dulu smpi isnin or selasa tp tak tahan lak...
huhuhu..

this means i am 70% back...
heheheh