Friday, February 6, 2009

weak week

assalamualaikum..

minggu nih aku tak pegi keje. demam dan kesakitan kepala yg melampau. hari selasa aku amik emergency leave, rabu aku MC, khamis dan hari nih sekali lagi EL. demam aku dah kebah hari rabu hari tu tp sakit kepala aku tak hilang2 lg. makin teruk plak bile aku tak leh mkn ape2. bile aku nk mkn jer terasa nak muntah. even mkn kerepek 2-3 keping pun rasa nak terkeluar balik. klu mkn nasik, aku boleh paksa makan sesudu jer. tu pun sbb nk mkn ubat. pastu dah rasa nk muntah dah. mlm td mak sedara aku antakan mihum sup. aku dpt rasa 3-4 sudu jer sblm rasa nak muntah. agak kronik gak masalah kepala aku nih. igt nak pi klinik lg jap lg. itu pun klu larat la nk drive jap lg. sgt2 pening.

1 comment:

Sky0ne said...

uish, mcm teruk je sakit ko nih...harus kene datang melawat nih...hurmmm....