Sunday, February 1, 2009

Demam

assalamualaikum...

aku baru balik dari Sarawak bbrp hari lepas and semalam aku dilanda demam yg amat teruk smpi ke hari ini. aku rasa dah sgt lama aku tak kene demam seteruk ini. sgt2 lama. ntah kenape aku bleh demam smpi mcm nih sekali. mungkin kene hujan kot. kepala sgt sgt sgt sakit smpi tak mampu nak bangun. seriusly tak larat nk bgn. aku yg selalunye malas nk pi klinik terpaksa jugak pegi klinik kerana tak tertanggung rasanya sakit ini. terpaksa lah aku seorang diri memandu mencari klinik yg bukak pada hari ahad nih. dapat lah 3 jenis ubat. huhuhu.

about my trip to sarawak. wasn't the best. no time for leisure. ye la, pegi pun sbb keje kan so buat keje je la. tp mmg betul2 keje like hell. penat gile. tak smpt nk pi mana2 or beli ape2. huhuhu. pics nnt aku post ye.

salam
Post a Comment