Sunday, February 1, 2009

Demam

assalamualaikum...

aku baru balik dari Sarawak bbrp hari lepas and semalam aku dilanda demam yg amat teruk smpi ke hari ini. aku rasa dah sgt lama aku tak kene demam seteruk ini. sgt2 lama. ntah kenape aku bleh demam smpi mcm nih sekali. mungkin kene hujan kot. kepala sgt sgt sgt sakit smpi tak mampu nak bangun. seriusly tak larat nk bgn. aku yg selalunye malas nk pi klinik terpaksa jugak pegi klinik kerana tak tertanggung rasanya sakit ini. terpaksa lah aku seorang diri memandu mencari klinik yg bukak pada hari ahad nih. dapat lah 3 jenis ubat. huhuhu.

about my trip to sarawak. wasn't the best. no time for leisure. ye la, pegi pun sbb keje kan so buat keje je la. tp mmg betul2 keje like hell. penat gile. tak smpt nk pi mana2 or beli ape2. huhuhu. pics nnt aku post ye.

salam

3 comments:

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

hmmm... demam yer sayang? kesiann yer... nk bubur nasik mcD ke... ke bubur nasik mcnick... kohkohkoh...

Saiyed said...

geli plak aku bersayang2 nih...
huhuhu...bubur nasik mcD takleh sbb kene boikot..
bubur nasik mcnick??? hmmmmm..takde dlm senarai boikot lg tu...
heheheh

LeLs said...

dah..

jangan nak buat2 entry tak best pasal pegi sarawak..

sebenier tetap kene bagi...

p/s : demam ke??olololo...shian nye dia..huhu~