Wednesday, January 21, 2009

Pics only

assalamualaikum...
dah lama rasanye tak post gmbr kat sini. ni ade la sket gmbr2 pi camping kat PD masa new year hari tu. enjoy the pics. leave some comments if u may. heheh.


[1] sblm memulakan konvoi
[2] aku di depan sekali selaku lead marshall

[3] berhenti solat maghrib di Hentian Sebelah Nilai
[4] memerhatikan gelagat pengunjung pantai di pagi hari

[5] deretan khemah kami
[6] sedia untuk meninggalkan tapak perkhemahan

[7] time nak balik dah nih
[8] singgah pekena sarapan dulu sebelum balik



[soalan] serabut ke aku mcm nih?? heheh

4 comments:

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

aku rasa ko lagi ensom laaa ngn style ala2 jambang camnih... nmpk matured.. tahlah.. mmg dah taste aku kottt...ahahahaha ^_^


pstt..besides, kalau jalan sebelah aku takde la nmpk cam adik ngn kakak... kohkohkoh...

Saiyed said...

erkk...klu taste kakngah tu bgtau abg ngah dah laa..
huhuhu..
mmg aku ni adik ape? aku kan lg muda...
huhuhu

ainisya said...

[soalan] serabut ke aku mcm nih?? heheh
[jawapan]hmmm...;p

Saiyed said...

wahai cik maya, apakah maksud jawapan mu itu??
menimbulkan persoalan di benak fikiranku...
huhuhu...hmmmm...maksudnye ya kan??
hehehehe