Tuesday, January 6, 2009

Imej baru

assalamualaikum...

smlm hari pertama aku masuk keje setelah lama bercuti. ape yg aku nk citer kat sini adalah ttg rupa aku skrg. hahaha. yups. nmpk mcm tak terurus kot. dgn misai, jambang and janggut segala. nmpk serabut kot. kat ofis je ade 4-5 org yg tegur aku. pastu best buddy aku pun tegur gak. ade yg igt azam tahun baru aku nk simpan jambang la, ade yg kata aku tak smpt nk shave lah. padahal cuti lama. well, cuti2 pun bz gak. forum jmd la nih. hahahah. yg paling menarik sekali, ade plak yg sangka aku ade join mana2 pertubuhan agama. hahahah. tergelak aku. dia igt aku masuk arqam ke ape. hehehe. jgn mare. i tak join mana2 pertubuhan la. just malas nk shave je. nnt dah rajin or bila rasa ade org care baru la shave kot. hahahaha. jambang. jambang.

huhuhu. kelakar kelakar.

4 comments:

siputturbo said...

aku care je dekat ko. sila shave sekarang. nanti kemachoan ko melebihi aku.

Saiyed said...

hahaha....
care ar sgt...
aku mmg sentiasa lebih macho dr ko ape...
hahaha...
masih lagi malas...
mana la adik aku si lela nih...
huhuhuh

tna said...

opssss...
new style laa sgt ...:P

LeLs said...

nak jumpa ko..

cepat r jumpa ngan aku..

susah nak kontek??

ko dtg je umah aku malam ni..

aku tgg ko kat umah yek..

pastu kite kuar meminum kat Azwath..

mari..!!

*mata bersinar2*