Friday, January 9, 2009

What a day...

assalamualaikum...

Khamis. pepagi lagi dah tension. dah la lambat. bila nak masuk putrajaya jem giler luar biasa. kat roundabout besar tu pun jem giler punye jem. tgk2 jam for sure tak smpt punch in before 8am. terus sms PA boss bgtau aku lmbt sbb sakit perut and mention gak pasal jem tu. nasib baik la ramai yg bg alasan jem luar biasa tu. takde la nmpk sgt aku dtg lmbt. sbb the day b4 pun aku lmbt. huhuhu.

ade meeting kul 9. abis kul 11 aku terus gi spital sbb ayah aku ade appointment kul 11.30am. aku suh adik aku gi register dulu nnt aku dtg. aku smpi spital kul 11.15am and angka giliran masih jauh. tunggu punya tunggu punya tunggu. kul 1pm abru dpt jumpa doktor. after 15 minit, pegi amik ubat kat farmasi plak. tunggu punya tunggu punya tunggu. kul 2 baru dapat ubat. after dat adik and ayah aku terus balik pahang. aku rush back to office coz ade meeting kul 3pm. abis meeting kul 5pm.

after dat pi main bowling kat alamanda ngan ofismate. memule main 2 game then tambah satu game lagi. after dat aku igt nk pi main futsal plak. tp mcm tak smpt and penat gile. so terus gi dinner je. after dinner pi TT plak kat food court Presint 9. lepak2 and sembang2 smpi kul 12midnite baru balik. penat gile. adakah aku akan pergi keje pada esok pagi? itu yg kita tak tau. hehehe.

what a day....

1 comment:

LeLs said...

harus jumpa ko TODAY..!!

free tak?

nanti aku kol ko..(sebab ko tak boley kol aku)

huhu~