Sunday, January 11, 2009

Weekend

assalamualaikum...

weekend yg baru lepas nih agak busy gak. busy ngan aktiviti. hari sabtu main bola sepak. dah lama gile aku tak main bola sepak kat padang sejak aku tinggalkan uniten beberapa tahun lepas. sekali main terus tournament lak tu. huhuhu. nasib baik la main 9 sebelah dgn hanya 7 minit separuh masa. tp masa main 1st game tu pancit jugak. aku main utk WiSE Community FC. oleh sbb diorang tak bagi aku main full time (huhuhu), maka 2 game pertama team kami kalah 1-0 dan seri 0-0 pada game terakhir menyebabkan kami gagal melayakkan diri ke peringkat seterusnya. hehehe. apapun mmg best la. sbb main suka2 jer. huhuhu. next time kene serius nih. chaiyok chaiyok.

hari ahad plak main bowling bersama para JMD dan sahabat2 JMD. main kat Ampang Superbowl IOI Mall Puchong. ada la 11-13 orang main. very enjoyable. main suka2. aku nyaris2 tersungkur pada balingan pertama sbb keadaan lane yg agak kesat tidak membenarkan aku slide. lps tu terus fobia nak slide. sudahnya, 1st game aku main baling statik jer. 2nd and 3rd game baru main mcm biasa. prestasi? 111, 124, 143. ok la kan? hehehe.

malam esok berfutsal bersama2 ofismate plak. kebelakangan nih rajin lak ofismate2 aku nih bersukan. hari tu main bowling kat alamanda lepas office hour. maybe nak buat weekly aktiviti. tp tak tau la. nak berfutsal esok nih termasuk la lelaki dan perempuan, tua dan muda. balun la korang. aku follow jer. huhuhu.


1 comment:

LeLs said...

lalala~

p/s : tatau nak komen pe..