Wednesday, March 21, 2012

aku dan blog

assalamualaikum.

post ini boleh diabaikan. 

aku tak ingat bila sebenarnya aku mula berjinak2 dengan dunia blog nih. kalau tak silap aku, blog aku yg pertama dulu aku buat atas platform 'motime' or mo'time. aku tak sure. tak ingat dah. lepas tu baru aku berhijrah ke blogspot. dalam blogspot saja dulu aku penah ada smpi 3-4 blog. tapi sekarang nih tinggal dua sahaja. tak larat nak maintain. hehehe. penah mencuba wordpress tapi tak lama sbb malas nak explore bende baru. so aku gunakan pengetahuan aku yang sedikit dalam dunia IT untuk explore blogspot nih. dulu ada banyak masa mmg aku rajin update and cuba macam. bila dah sibuk bekerja dan berkeluarga, masa untuk blog pun dah kurang. sbb tu skrg nih aku jarang update blog aku. bila ada masa terluang pun aku lebih suka berehat dari update blog. bukan mudah nak cari masa terluang sekarang. tak tau la sampai bila blog nih boleh kekal. aku cuba la melestarikan blog nih smpi selama yang boleh. hehehe.

p/s: mencari idea dan ilham.

No comments: