Saturday, March 17, 2012

Trip to South Korea

assalamualaikum.

pada bulan februari yang lalu, aku berpeluang ke Korea Selatan atas tugasan rasmi. ini kali kedua aku ke luar negara selepas ke Beijing, China pada September 2011 juga atas tugasan rasmi.

trip ke Korea ini agak lama sebab ada beberapa tempat yang perlu kami pergi. di samping bekerja, ada jugak la masa untuk bersiar2. takde la stress sangat sampai 10 hari kat Korea tu. tempat2 yang kami pergi di korea adalah di sekitar Seoul City, Daegu City dan Pulau Jeju. aku malas nak citer banyak. kite tgk gambar je la. hehehe.

hello Korea

windmill in Jeju Island

Illchulbong, Jeju Island

Manjanggul Lava Cave, Jeju Island

cer teka kat mana? hehehe

Mini Mini Land, Jeju Island

"Sydney, Australia"

"Paris, France"


first time dapat landing atas salji






kat sini aku letak gambar2 leisure jer. banyak lagi gambar aku dah upload kat fb. malas nak upload semula. byk gmbr bersalji sbb nak tunjuk 1st time dapat main salji. hahahah. gambar lain boleh tgk kat sini -> Facebook aku atau Flickr aku.

p/s: harap dapat pegi lagi...huhuhuhu

No comments: