Saturday, March 19, 2011

Raja Lawak 5

assalamualaikum.

ini adalah berita pendek. sbb aku sure kalau korang buat blogwalking mesti banyak korang jumpa berita nih. hehehe. program raja lawak takkan pernah bosan sbb lawak2 diorang mmg lawak. klu peserta tak best, pengacara Johan ngan Zizan mmg terbaik. juri pun buat lawak boleh tahan gak. Juri of The Year layak dianugerahkan kepada Mr. David Teoh dengan gelaran Raja Pantun. heheh.

final tahun nih rasa macam ade kureng sket. maybe sbb takde persembahan daripada juara2 raja lawak dulu kot. sblm umum pemenang pun takde acara lawak selingan. yg tgk kat hall tu maybe la ada selingan masa iklan kan? hehehe.

peserta final pun ok la. walaupun aku tak baper gemar ngan kumpulan Balas tu tapi ok la. favourite aku ialah R2. tp sbb nama dia R2, so diorang pun dapat tempat ke-2 je. kene bagi nama R1 la kot baru dapat no.1. hahaha.
Juara Raja Lawak Musim Ke - 5 ialah Man. spt aku ckp td, R2 di tempat kedua dan Balas di tempat ketiga.

persembahan terbaik final tahun nih aku rasa milik Man dalam segmen muzikal. lagu dia bawak tu mmg best. layak dia jadi pemenang. Tahniah Man!

p/s: sapa plak juri untuk raja lawak 6? pengacara confirm JoZan lg. Terbaik!!

No comments: