Sunday, March 6, 2011

Quick update: Cashout

assalamualaikum

mmg dah lama gile tak update blog. rasa ada banyak benda nak update tp tak smpt nak menulis. so, di kesempatan yg agak terhad nih aku nak share something ngan korang. my first cashout from nuffnang. hehehe.


itulah cek yg aku terima dari nuffnang last week. well, aku tau earning nuffnang aku tak seberapa tp saje nak cashout jugak. boleh je nak simpan tp saje je nak merasa duit dari hasil memblogging nih. hahahah. tak smpt nak pegi depositkan lg cek tu. esok2 la kot. teruskan menyokong aku. TQ.

p/s: tgk usia blog aku kat sidebar tu. klu dr awal2 aku letak nuffnang maybe byk sket earning aku. sket je la. hahaha.

3 comments:

admin said...

tahniah erk..
hehehehe..

Saiyed said...

tq2...
hehehe

Saiyed said...

wow apenye? 1st time cashout nih...huhuhu