Thursday, February 17, 2011

Dunia dunia dunia . . .

assalamualaikum

inilah dunia. tak abis2 sibuk dengan dunia. harap2 tak lupa akhirat jugak. huhuhu. blog nih dah lama kesepian, ditinggalkan oleh pemiliknya yang kesibukan. sibuk dengan kerja dan keluarga. kalau pemiliknya tak keje, macam mana nak sara keluarga. kalau asyik curi tulang masa kerja dgn berblog saja, tak berkat rezeki diberi pada keluarga nanti. nak harapkan income dari blog? tak cukup nak sara keluarga. so, kene seimbangkan la antara kerja dan leisure. 

hmmm. itu lah alasan aku tidak mengupdate blog 2-3 minggu nih. sibuk amat. ni pun aku dtg opis awal2 sbb nak packing barang nak gi melaka. sementara tunggu yg lain dtg, aku mengarang la kejap. aku ke melaka smpi hari ahad nih. ada event sket kat sana. it is an open event. so, sape2 yang nak ke Melaka tu singgah2 la di MITC. event berlangsung pada Jumaat dan Sabtu. Acara utama hari Sabtu rasanye. PM and TPM dtg merasmi kot. aku rasa la. tak sure plak. hehehe. oh ye. eventnye ialah Hari Kesedaran Bencana 2011 dan UNISDR World Disaster Reduction Campaign. 
p/s: kalau ada kat sana, roger2 la aku. =)
Post a Comment