Saturday, September 11, 2010

Today is the day

assalamualaikum.

hari ini, 11 September 2010 bersamaan 2 Syawal 1431H, adalah harinye. hari ape?? hari nih hari sabtu. hari raya kedua. hari aku akan menamatkan zaman bujang aku yg penuh gilang gemilang. heheheh. yg penuh suka dan duka sebenarnya. hehehe.

insya Allah malam nih aku akan dinikahkan dengan cik tunang. smlm aku bertolak dari pahang lebih kurang jam 4 petang. tunggu pakcik aku di Ceneh Baharu selama hampir 2 jam. maka kami pun sampai lah di kelantan lebih kurang jam 2.30 pagi. huhuhu. pagi nih takde ape sgt2. rehat2 jer. ada la masalah sket tp insya Allah harap2 semuanye berjalan lancar.

esok kenduri di sini. di machang, kelantan. kenduri di pahang pada 16 September. harap2 semuanye berjalan lancar. doakan kami yer. terima kasih. Selamat hari raya, maaf zahir dan batin.

p/s: tak sabar tapi nervous. huhuhu.

2 comments:

Sky0ne said...

tahniah!!! slamat pengantin baru...

Saiyed said...

tq2...