Thursday, September 23, 2010

Cerita Raya

assalamualaikum

hari nih hari kedua aku kerja setelah hampir 2 minggu bercuti. tp mood nak keje masih tiada. masih mood bercuti. penat berkenduri tak ilang lagi sbnrnye. sgt2 penat dan keletihan.

tp nk update sket la blog yg dah lama terbiar nih. memula nk citer pasal raya dulu. raya tahun ni lain daripada yg lain. mmg la lain sbb aku kawin time raya. huhuhu. punya la tak igt pasal nak raya smpikan aku terlupa bawak balik baju raya. aku bawak balik baju nikah jer. huhuhu. kesudahannye, aku pakai baju melayu ayah aku yg bbrp tahun lepas dgn kain pelikat jer. aku sorang warna biru sedangkan famili aku semuanye tema purple. hehehe.

one blue in purples. hehehe
ptg raya tu terus bertolak ke kelantan. sbb majlis nikah akan berlangsung pada hari raya kedua. so, lps solat hari raya tu smpt pegi bbrp buah rumah jer. takde org smpt dtg beraya ke rumah pun. huhuhu. sbb tu la raya aku tahun nih lain daripada yg lain. hehehe.

p/s: muka ada senyum. gmbr terakhir bersama famili sblm mengakhiri zaman bujang. hehehe.
Post a Comment