Wednesday, February 17, 2010

syukur

asalamualaikum..

alhamdulillah. syukur nikmat. kepada Tuhan yang memberi rahmat. segala yang dirancang berjalan lancar. walaupun ade beberapa perubahan di saat akhir, ia tidak menjejaskan perancangan yang diatur sejak mula. terima kasih kepada yang mengirim ucapan tahniah melalui sms serta comment di blog dan facebook. thanx to everyone.
~aku dan hantaranku~

~cincin belah rotan dan cincin tunang~

~hantaran si dia~


~hantaran kami~


~bondaku sarungkan cincin si dia~

~aku pun disarungkan cincin oleh ayah si dia~

~my whole family~

p/s 1: tq pada cik yana fotografer yg guna dslr pinjam. hahaha.
p/s 2: tq jugak pada adik2 aku yang amik gmbr guna cybershot pinjam jugak. hehehe.
p/s 3: lebih byk gmbr akan diupload di facebook. harap maklum. huhuhu.

5 comments:

annfrendly said...

tahniah..
cantik2 hantaran..
tunang pun cantik manis..
semoga berbahgia selalu.. amin.

tna said...

congrats...:D

Saiyed said...

ann: thanx...puji hantaran ngan tunang i je ke? hahahha...just kidding...

tna: thanx...=)

Shy Syaz said...

tahniah rino. selamat naik ke satu lg fasa dlm kehidupan..
so..bile majlisnye? dh ler majlis aku xdtg...huhuhu

Saiyed said...

thanx shy...
adeh....sori ler xdpt dtg majlis ko hari tu...aku kene keje laaa...sori arr...no grudge eh?? hehehe

majlis aku tak tau lg ler...tgk ler ade rezeki nnt aku bgtau...
=)