Wednesday, September 16, 2009

semoga selamat semuanya

assalamualaikum...

ermmm. smlm dah janji nak berbuke ngan cik lela. igtkan dah tak jadi dah sbb macam alasan dia. takut lambat la ape la. rancangan asal nk mkn bufet kat mana2 tp aku mls nk membazir sbb dia yg nak belanje. hehehe. so smlm kitorang redah je tgk mana2 ade restoran yg kosong. last2 Secret Recipe yg jadi pilihan. dia ajak, aku follow jer. hahaha. tak penah aku mkn secret recipe nih. org kata sedap tp aku tak penah plak rasa nk try. tp ok la gak makanan dia. ape tah nama menu aku mkn smlm. lupa dah. hehehe.

so, thanx ye sis. tahun depan giliran aku plak. pasal duit raya ko tu, ko dtg la beraya umah aku. klu ko nak la duit raya tu kan. klu tak nak, tak yah la datang. hahahaha.

kepada semua pembaca2 D.U.N.I.A.B.A.T.I.N.K.U, aku mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. kalau ade tulisan2 atau gmbr2 atau ape sahaja di dalam blog ini yang mengguris hati dan perasaan sesiapa, aku mintak ampun dan maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki.

kepada yg mula bercuti, selamat bercuti diucapkan. semoga bertemu kembali dgn semangat lebih membara untuk bekerja. insya Allah.

kepada yang nak balik kampung, pandulah dgn berhati2. patuhi had laju. pakailah tali pinggang keledar. igt org tersayang. anda mampu mengubahnya. (pesanan utk aku jugak nih..) hehehe.

sekian, sehingga berjumpa lagi, insya Allah.

salam

1 comment:

Sky0ne said...

selamat pulang beraya...semoga selamat semuanya wahai sahabat...