Sunday, October 4, 2009

raya 2009

assalamualaikum...

raya 2009??? ermmm...mcm biase je. penat as usual. tiada apa yg luar biasa sgt. tp, for the 1st time aku recycle baju raya tahun lepas. sbb mak aku nak tema purple jugak tahun nih. songket and songkok je yg aku beli baru. huhuhu.

perjalanan balik ke kedah ambil masa 12 jam dari KL. then balik dari kedah, sambung plak beraya kat johor. dari timur ke barat, barat ke utara, utara ke barat, barat ke timur, timur ke selatan, selatan ke timur. perghhh. macam nak patah blkg nih ha. huhuhu.

then balik kl sempat la gi beraya umah member2 lama masa kat uniten dulu. dapat la jumpa balik diorang2 yang dah lama menyepi lps abis belajar (termasuklah aku). mengenang kembali kenangan zaman universiti. hehehe.

balik kampung, sedara mara semua dok tanye pasal kawin. naik rimas gak aku. hmmmm. sabar lah ye semua. sampai jodoh aku nnt aku jemput la semua. tak smpi seru lg nih. hehehe.

ade satu lg citer pasal raya tahun nih. ermmm. nnt la aku citer. huhuhuhu.

gmbr? 1 je la. yg lain2 pi tgk kat facebook ek. malas plak aku nk upload byk2 kat sini. hehehe.


ayah aku malu2 nak amik gmbr sekali. dia pun purple gak. hehehe
adios amigos.
salam.
Post a Comment