Friday, September 11, 2009

Masjid Besi Masjid Selat

assalamualaikum

hari rabu, 090909. 19 Ramadan 1430. solat terawih di masjid baru putrajaya, Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin a.k.a Masjid Besi. bersama rakan2 RIMM. smpi agak lewat. org dah start terawih. so solat isyak dulu solo pastu baru join terawih. buat 8 rakaat jer. masjid tu mmg buat aku kagum dgn senibina dan architecture dia. mana2 yg dekat tu pegi la solat kat sana.

lepas tu pi lepak kat oldtown white coffee kat bangi. moreh la kononnya. borak dan menyembang sampai la kul 12. klu esoknye tak keje, mau sampai ke sahur. hehehe.

hari khamis. 100909. 20 Ramadan 1430. anta kete pi tukar windscreen. pastu jd driver pi melaka sbb ade tugas di sana [drive kete jabatan-pajero IO]. merempit tak igt. 120kmj 130kmj 140 kmj 150 kmj. bile penumpang kat blkg dah bersuara dan dah pakai seatbelt, baru la aku kurangkan had kelajuan. heheheh. keje nye sekejap je. lebih kurang kul 11.30 dah settle. pastu pi la pusing2 jap. pi masjid selat. duduk bertafakur jap pastu terus balik. smpi kat ofis lebih kurang kul 2.30 kot. amik kete kat workshop pastu terus balik umah tdo sbb malas nk masuk opis dah. hehehe.

gmbr nnt aku susuli. tgh malas and takde mood nk upload gmbr.

salam.
Post a Comment