Sunday, April 19, 2009

update [unwell]

assalamualaikum

as been written in my previous post, aku MC on rabu nak berehat. but my headache getting worse. hari khamis aku amik emergency leave. both days i just lying on bed. just wake up to eat and take my medication besides other relevant needs . mkn pun just buah and biskut.
[rabu].the worst day. aku mkn je, aku muntah. mkn and muntah bukan mkn muntah tau. huhuhu. kadang2 tak mkn pun boleh muntah. rasa mcm nk pecah kepala nih bile nk muntah tu. ade la 3-4 kali kot. perghh. seksa tul. klu jadi ape2 kat aku masa tu sape pun tak tau sbb aku tinggal sorg. adik aku pi keje. hmmm.
[khamis]. nothing much different kecuali aku dah tak muntah dah. just lying on bed, bgn mkn, mkn ubat. 2 hari nih aku tak tgk tv, tak bukak internet. klu ade yg anta sms mana yg aku larat nk balas tu aku balas la. mana yg aku tak balas tu sbb aku sgt sakit even to open my eyes. im sorry.
[jumaat]. aku kuatkan jugak semangat nk pi keje sbb ptg tu ade meeting yg aku dah setkan. so aku kene hadir gak. but pagi tu aku pi klinik dulu and org yg aku jumpa tu (bukan doktor) kata takde pape. just pening biasa je. so dia bagi ubat lain. aku mintak mc pun dia tak bagi. sbb dia takde kuasa bg mc kot. tp aku bengang gak ar.huhuhu. tak bersalah sungguh itu org. so balik keje ptg tu pun aku tapau ape ntah buat mkn mlm and mkn ubat. pastu tido jer.
[sabtu].sama jer. cuma ari ni byk sket la aktiviti aku.errr.byk ke? takde la. ptg tu aku larat la start moto pi anta dobi pastu balik singgah beli burger. tgh2 mlm kelaparan aku balun megi semangkuk. heheheh.
[ahad]. still pening tp aku tekad tak nk pk kan sgt kepeningan aku tu. so bgn pagi breakfast roti and kaya pastu mkn ubat.then aku kemas umah. kemas bilik sket2[sket jer. hehehe]. pastu aku masak. menu utk hari ini ialah ikan tenggiri masak kicap, sambal kentang dan telur dadar. air sirap minuman utama. hehehe.resipi msk kicap tu hasil layangan sms dari bonda tercinta[mak...nk sotong sumbat.huhuhuh].hehehe. aktiviti lepas nih? hmmmm. lps nih kita mkn dulu pastu kite godek2 kete sket. nk pasang blind spot mirror and nk panjangkan wayar siren tu. pendek sgt. tp hari mcm nk ujan nih. hmmmm. tgk lah mcm mana. kejap je buat bende tu. semua tools pun dah ready. hehehe.

No comments: