Tuesday, April 14, 2009

unwell [update]

assalamualaikum...

im feeling a lil bit unwell since yesterday. memule migrain. pastu mula rasa sakit dada and sakit blkg tp sblh kiri je.setiap kali aku bernafas rasa sakit kat dada. jantung ke? klu tarik nafas dalam2 lagi rasa sakit. nak gelak pun sakit.aduh. sakit jantung ke aku nih? adeh. tdo pun tak lena asyik terjaga sbb kesakitan. ermmm. ptg ni aku nk pi klinik la tgk wuts wrong with me.

hmmmmmmmm.

update:
tadi aku pi klinik. siap kene buat ECG utk cek jantung. cuak gak aku. tp alhamdulillah takde pape. jantung aku normal. cuma maybe muscle strain yg sbbkan aku sakit kat dada and blkg. maybe gak sbb byk angin kot dlm badan aku nih. hehehe. td kepala aku rasa mcm nk pecah je. sakit gile arrr. aku tak igt bile last aku rasa sakit kepala yg teramat sgt mcm tu. tp lepas makan ubat and tdo, alhamdulillah dah lega sket. getting better. esok aku MC. nak rehat ar sket. thanx for those who concern. thank you very much.

4 comments:

tna said...

jgn luper g klinik wak..
take care ya

ainisya said...

maybe terlalu letih..so system pernafasan xjln ngan elok..hihihi..yea ke??;p
ape2 pon..please take care!!

:+: seksiteri a.k.a. m2n :+: said...

serious bro.. ko betul2 menakutkan aku semlm... aku rasa mcm nk suruh ehem2** gi tgk jer ko semlm.. eh? heeee.. =D

anyway, take care sayang <-- ehem2 suruh sampaikan pesan mcm tu... hehehe

LeLs said...

ni mesti sebab malas nak makan ubat..

oi..oi...

sila makan ubat/...

kalo demam nanti camne nak lepak2 lagi??

haiyaaa...

take care,bro...~