Tuesday, April 21, 2009

Dine with Lels @ Nims

assalamualaikum

di kebosanan malam ini, aku rajin nak menaip. ni baru balik mkn malam ngan my fav sis, Lels. hehehe. lama dah tak jumpa budak lela ni. hari tu jumpa pun kejap je sbb dia nk aku sahkan salinan sijil2 dia. tak byk bercerite. mlm ni kebetulan adik aku balik lmbt sket so smpt la berdating ngan lela nih kejap. hehehe. takde ape pun sbnrnye. dia saja nk jumpa and belanja aku mkn. sbb selama ini asyik aku je yg belanja dia kot. huhuhuuhu. jgn marah lela. heheheh. we just mkn2 and catching up with each other's stories jer. ade la aku mintak pendapat dia on few things yg kadang2 buat aku buntu. kadang2 aku perlukan jugak opinion from other perspectives. hehehe. bercerite mcm long lost siblings plak. huhuhu.
anyway, thanx ye lela sbb belanja aku kat nims tu. Soda SukaDuka tu mmg besh ar. hehehe.

4 comments:

LeLs said...

aku tau ko suka SOdaSukaDuka ko tuh..

agak2 mcm dah habes je ko minum,terus aku ajak gerak balik..

kang tak pasal2 ko oder lagi satu..

hahahah..

best kan tektik aku..huhu~

p/s : thanx for your advice last nite..i will think about it...

Saiyed said...

ciss...tak smpt aku nk order Soda Gembira plak..
huhuhu...

p/s: jgn asyik pk jer...take action..jgn smpi aku plak jadi ape yg aku ckp smlm...

i_izla said...

nak mintak tolong ngesahkan sijil jugak leh ke?

Saiyed said...

boleh...ape salahnye...
:)