Friday, April 24, 2009

tensen yg tensen dgn aku

assalamualaikum...

aku yg tensen. tak tau la nk wat ape lg. ape yg aku tensen sgt tak tau la. igtkan smlm nk pi shoppping kat JJ ilangkan tensen tp makin tensen plak. ramai sgt org. padan muka aku. yg pegi shopping time J Card member day tu apsal? huhhuhu. kesudahannya beli yg wajib je la. takde la nk tgk2 or belek2 lebih2. sbb mood dah hilang. nak balik tgn kosong mcm tak berbaloi plak. lgpun kesian la kat org sblh aku tu. huhuhu. so sowie.

berbalik hal tensen td. kenape aku tensen? kenape aku asyik tensen? muka aku nih muka tensen ke? tensen tu tak kesian ke kat aku? ape aku nk buat klu tensen? ape aku boleh buat klu tensen? ape aku patut buat klu tensen? ape yg buat aku tensen sbnrnye? aku pun tak tau. tu yg buat aku lagi tensen. aduishhhh. kenape la ade tensen kat dunia nih? kenape la aku mesti tensen? kenape tensen memilih utk mengganggu hidup aku? adeh. tensen aku. ntah2 tensen pun tensen ngan aku sbb aku selalu tensen.

kenape aku?? huwaaarrrggghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!
Post a Comment